Фонетико-фонологічна компетенція як складник соціокультурної компетентності майбутніх учителів: лінгводидактичний аспект

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Суми : Вінніченко М.Д.

Анотація

Розглядається проблема навчання фонетики майбутніх учителів української мови і літератури, підвищення рівня готовності студента-філолога до оволодіння фонетичною компетенцією. Проаналізовано значення термінів «фонема», «фонетика» і «фонологія». Охарактеризовано ґенезу українського наголосу, з’ясовано його типи, види, функції в рівневій системі мови; визначено основні аспекти, що засвідчують процеси формування норм наголошування в українській мові й складають основу мовної культури нації.
The problem of teaching phonetics to future teachers of Ukrainian language and literature, increasing the level of readiness of a student of philology to master phonetic competence is considered. The meanings of the terms "phoneme", "phonetics" and "phonology" are analyzed. The genesis of the Ukrainian accent is characterized, its types, kinds, functions in the level system of language are clarified; the main aspects that testify to the processes of formation of norms of stress in the Ukrainian language and form the basis of the language culture of the nation are determined.

Опис

Бібліографічний опис

Кузнецова Г.П. Фонетико-фонологічна компетенція як складник соціокультурної компетентності майбутніх учителів: лінгводидактичний аспект. Формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій: монографія / за науковою редакцією М.С.Вашуленка. – Суми : Вінніченко М.Д., 2017. – 410 с. С.213-235

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в