Технологія формування прогностичної компетентності студентів у процесі фахової підготовки

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Глухівський НПУ ім. О. Довженка

Анотація

У статті проаналізовано результати дослідження феномену прогнозування і поняття прогностичної компетентності; виокремлено етапи розроблення прогнозу. Визначена сутність прогностичної компетентності та виокремлено її загальні (інформаційна, операційна та оцінкова), базові (пронозувальна, програмна, проєктна, організаційна) та вузькопрофесійні компетенції, а також основні прогностичні вміння. Представлена структура прогностичної компетентності студентів, яка складається з мотиваційного, пізнавального, діяльнісного і особистісного компонентів, та узагальнена технологія її формування у процесі фахової підготовки майбутніх фахівців, що складається із цільового, змістового, діяльнісного та результативно-діагностичного блоків; визначено критерії ефективності формування прогностичної компетентності студентів та рівні її сформованості.
The article analyzes the results of the study of the phenomenon of forecasting and the concept of prognostic competence; the stages of forecast development are singled out. The essence of prognostic competence is defined and singled out its general (informational, operational and evaluation), basic (projective, program, project, organizational) and narrow professional competencies, as well as basic prognostic skills. Presented structure of prognostic competence of students, which consists of motivational, cognitive, activity and personal components, and the generalized technology of its formation in the process of professional training future specialists, consisting of target, content, activity and result-diagnostic blocks; the criteria of efficiency of formation of prognostic competence of students and its levels are defined formation.

Опис

Бібліографічний опис

Пояско Т. Б., Беспарточна О. І. Технологія формування прогностичної компетентності студентів у процесі фахової підготовки / Т. Б. Пояско, О. І. Беспарточна // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія: Педагогічні науки. Вип. 45 – Глухів, 2021. – С. 179-188.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в