Філософсько-методологічні засади риторичної освіти майбутніх фахівців соціономічної сфери
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Видавничий дім «Гельветика»
Анотація
У статті здійснено спробу обґрунтувати філософсько-методологічні засади риторичної освіти майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей (соціальних працівників / педагогів, практичних психологів). З огляду на це окреслено трирівневу методологію риторики; виокремлено основні завдання риторичної освіти соціономістів з опертям на філософсько-методологічне підґрунтя риторики в соціономічній сфері − загальнофілософські погляди на людину, культуру й мову. Доведено, що об’єктом філософії риторики є мовлення як складник національної культури, а предметом – комунікант, його концептуально вербалізоване буття.
The article is an attempt to justify the philosophical and methodological principles of rhetorical education for future professionals of socionomic specialities (social workers / teachers, practical psychologists). Taking this into account three-level methodology of rhetoric is outlined; the main tasks of rhetorical education for socionomists are singled with reliance on philosophical and methodological basis of rhetoric in socionomic sphere − general philosophical views on man, culture and language. It is proved that the object of rhetoric philosophy is speaking as a component of national culture and the subject is a communicant, his conceptually verbalized being.
Опис
Примітка: видання розміщено в мережі Інтернет:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_69(2)__15
Бібліографічний опис
Корчова О. М. Філософсько-методологічні засади риторичної освіти майбутніх фахівців соціономічної сфери / О. М. Корчова // Педагогічні науки : зб. наук. праць Херсонського державного університету / [гол. ред. : В. Л. Федяєва]. – Херсон : ВД «Гельветика», 2016. – Випуск LXIX. – Т. 2. – С. 64 – 68.