ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДХОДІВ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ЗМІСТУ ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕСТЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Глухівський НПУ ім. О. Довженка
Анотація
У статті окреслено актуальність проблеми розвитку естетичної компетентності майбутніх
вихователів закладів дошкільної освіти в процесі фахової підготовки. Схарактеризовано підходи до
визначення основних понять дослідження. Визначено сутність поняття «естетична компетентність
майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти» та її компоненти (ціннісно-мотиваційний, когнітивнодіяльнісний, особистісний).
The article outlines the importance of future preschool teachers’ aesthetic competence development in the training process. It has characterized the approaches to the definition of the main concepts of the study. The essence of the «future preschool teachers’ aesthetic competence» definition and its components (valuemotivational, cognitive activity, personality) has defined in the article.
The article outlines the importance of future preschool teachers’ aesthetic competence development in the training process. It has characterized the approaches to the definition of the main concepts of the study. The essence of the «future preschool teachers’ aesthetic competence» definition and its components (valuemotivational, cognitive activity, personality) has defined in the article.
Опис
Ключові слова
компетентнісний підхід, компетентність, естетична компетентність, майбутні вихователі закладів дошкільної освіти, естетична компетентність майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, competence approach, competence, aesthetic competence, future preschool teachers, educational institutions, future preschool teachers’ aesthetic competence
Бібліографічний опис
Аторіна В. М. Характеристика підходів до визначення змісту основних понять дослідження проблеми розвитку естетичної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Вісник Глухівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. Глухів, 2018. Вип. 37. Ч. 1. С. 32–38.