Система підготовки магістрів до забезпечення якості освітнього процесу в закладі дошкільної освіти
Вантажиться...
Файли
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Глухівський НПУ ім. О. Довженка
Анотація
У статті представлено тлумачення поняття «система» й дотичних до нього термінів. Подано
основні властивості, принципи і функції системи підготовки магістрів до забезпечення якості освітнього
процесу в закладі дошкільної освіти як складника загальної системи професійної підготовки фахівців. Коротко
схарактеризовано її основні компоненти.
The higher education developing in Ukraine necessitates qualitative training the specialists for preschool field of study. The conscious forming masters’ readiness to ensure the quality of the educational process in the preschool education establishments becomes crucially important for this process. This readiness is formed with a specially modelled and implemented system of professional training in higher education institutions.
The higher education developing in Ukraine necessitates qualitative training the specialists for preschool field of study. The conscious forming masters’ readiness to ensure the quality of the educational process in the preschool education establishments becomes crucially important for this process. This readiness is formed with a specially modelled and implemented system of professional training in higher education institutions.
Опис
Ключові слова
система, властивості системи, структура системи, система підготовки магістрів до забезпечення якості освітнього процесу в закладі дошкільної освіти, готовність магістрів до забезпечення якості освітнього процесу в закладі дошкільної освіти, system, system peculiarities, system structure, the system of training masters for quality assurance of educational process in a preschool education institution, the readiness of masters for quality assurance of educational process in a preschool education institution
Бібліографічний опис
Загородня Л. П. Система підготовки магістрів до забезпечення якості освітнього процесу в закладі дошкільної освіти / Л. П. Загородня // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія: Педагогічні науки. – Глухів, 2020. – Вип. 1 (42). – С. 10-19