Екологічна та розвивальна освіта як історичні витоки освіти для сталого розвитку

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Редакційно-видавничий відділ Глухівського державного педагогічного університету

Анотація

У статті подано авторський погляд на історичні витоки концепції освіти для сталого розвитку. Зокрема, розглянуті особливості таких освітніх концепцій, як освіта у сфері розвитку та екологічна освіта, що стали методологічним підґрунтям освіти для сталого розвитку, подано порівняння вказаних освітніх концепцій за такими критеріями: головна тематика, методи навчання, спрямованість, світоглядні установки, місце в системі освіти тощо
The purpose of the article is to reveal the nature and the genesis of the phenomenon of «education for the sustainable development» as a new educational concept and its interconnections with the concepts of the development education (DE) and environmental education (EE), which will help to distinguish the essential features of education for the sustainable development in Ukraine and to outline directions for its further development

Опис

Бібліографічний опис

Коренева І.М. Екологічна та розвивальна освіта як історичні витоки освіти для сталого розвитку. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка: Зб. наук. праць 2017. Вип. 35. С. 259-268.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в