ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ В УМОВАХ ВЗАЄМОДІЇ ШКОЛИ І ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка

Анотація

Дисертацію присвячено проблемі формування у майбутніх учителів технологій готовності до профорієнтаційної роботи в умовах взаємодії школи і професійно-технічних навчальних закладів. У роботі розроблено модель формування означеної готовності; обґрунтовано педагогічні умови, що забезпечують ефективність даного процесу. Серед них: розуміння студентами важливості спільної роботи школи і професійно-технічних навчальних закладів з орієнтації школярів на робітничі професії; визначення та реалізація можливостей змісту навчальних дисциплін фахової підготовки учителів технологій щодо формування у них готовності до профорієнтаційної роботи в умовах взаємодії школи і професійно-технічних навчальних закладів; узагальнення профорієнтаційних знань студентів під час вивчення дисципліни 20 «Теорія і методика профорієнтаційної роботи» та в процесі виконання інтердисциплінарного проекту; цілеспрямоване формування у студентів готовності до здійснення спільної профорієнтаційної роботи під час педагогічної практики. Експериментально перевірено педагогічні умови та методику формування готовності майбутніх учителів технологій до профорієнтаційної роботи в умовах взаємодії школи і ПТНЗ. Їх ефективність підтверджена результатами експерименту.

Опис

Бібліографічний опис

1. Зінченко А.В. Формування у майбутніх учителів технологій готовності до профорієнтаційної роботи в умовах взаємодії школи і професійно-технічних навчальних закладів [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. педагогічних наук : спец. 13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти / А.В.Зінченко. ─ Глухів, 2015. - 24 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в