GNPU LogoIRHlukhivNPU

Institutional Repository of Oleksandr Dovzhenko Hlukhiv National Pedagogical University

Електронний репозитарій Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

 

Нові надходження

Документ
Формування фахових компетентностей майбутніх кваліфікованих робітників з використанням цифрових інструментів GOOGLE
(Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, 2021) Крюков , Дмитро
У магістерській роботі досліджено теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка педагогічних умов формування фахових компетентностей у майбутніх кваліфікованих робітників цифровими інструментами Google. Визначено процес професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників (на прикладі підготовки слюсарів з ремонту сільськогосподарських машин та устаткуван Практичне значення магістерського дослідження полягає в розробці структурної моделі курсу «Сільськогосподарські машини» за допомогою цифрових інструментів Google, розроблено курс «Сільськогосподарські машини» в Google Classroom.
Документ
Методичні засади професійної підготовки педагогів професійного навчання в умовах цифровізації освіти
(Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, 2021) Ільющенко, Артем
У магістерській роботі досліджено проблему підвищення якості професійної підготовки майбутніх педагогів професійного навчання в умовах цифровізації освіти. На основі теоретичного аналізу наукових джерел обґрунтовано сутність поняття «цифровізація освіти», визначено педагогічні умови ефективного використання електронних підручників у процесі підготовки педагогів. Розроблено методику створення та впровадження е-підручника у навчальний процес закладів вищої освіти. Експериментально доведено, що використання е-підручників сприяє підвищенню рівня сформованості професійних компетентностей, навчальної мотивації та самореалізації студентів. Результати дослідження підтвердили ефективність розроблених педагогічних умов та методики застосування електронного підручника, що забезпечує якісну підготовку педагогів до діяльності у цифровому суспільстві.
Документ
Методичні засади застосування дистанційних курсів у професійній підготовці майбутніх педагогів професійного навчання
(Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, 2021) Воскобойник , Сергій
У магістерській роботі досліджено теоретичні та практичні аспекти застосування дистанційних курсів у процесі професійної підготовки майбутніх педагогів професійного навчання. Обґрунтовано актуальність упровадження дистанційних технологій в освітній процес вищої педагогічної школи, зокрема в умовах карантинних обмежень. Визначено поняття, сутність та моделі дистанційного навчання, розглянуто особливості використання електронних освітніх платформ, зокрема Google Classroom, у підготовці педагогів. Розроблено й експериментально перевірено методику застосування дистанційних курсів у професійній підготовці майбутніх педагогів, що сприяє підвищенню ефективності навчального процесу, формуванню інформаційно-комунікаційної компетентності студентів і готовності до використання технологій дистанційного навчання у майбутній професійній діяльності. Отримані результати підтвердили ефективність запропонованої методики та практичну значущість дослідження.
Документ
Реалізація принципів проблемно-розвивального навчання кваліфікованих робітників у процесі професійно-теоретичної підготовки
(Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, 2021) Близнюк, Владислав
У магістерській роботі розглянуто теоретико-методичні засади реалізації принципів проблемно-розвивального навчання у професійно-теоретичній підготовці майбутніх кваліфікованих робітників аграрного профілю. Визначено сутність понять «проблемно-розвивальне навчання», «професійна компетентність», «педагогічні умови». Обґрунтовано педагогічні умови, що сприяють формуванню професійних компетентностей учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти на основі проблемно-розвивального підходу. Запропоновано методику організації проблемно-розвивального навчання під час викладання предмета «Сільськогосподарські машини», яка передбачає використання цифрових інструментів Google (зокрема Google Classroom) та інтерактивних методів навчання. Проведено педагогічний експеримент, що підтвердив ефективність запропонованої методики у підвищенні рівня сформованості професійних компетентностей здобувачів освіти.
Документ
Курсова робота із сучасної української мови та методики навчання української мови : методичні рекомендації для здобувачів освіти першого (бакалаврського) рівня ОПП «Середня освіта (Українська мова і література)» та «Середня освіта (Українська мова і література. Англійська мова)»
(Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, 2025) Лучкіна-Загородня, Любов
Методичні рекомендації укладено відповідно до чинних програм першого (бакалаврського) рівня спеціальності 014 Середня освіта, предметної спеціальності 014.01 Середня освіта (Українська мова і література), У рекомендаціях описано етапи роботи над курсовими роботами з української мови та методики навчання української мови, визначено їх зміст та структуру; схарактеризовано критерії оцінювання та вимоги до забезпечення академічної доброчесності. Посібник рекомендовано для здобувачів освіти та викладачів закладів вищої освіти.