Формування уміння вчитися на уроках української мови в 2 класі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Глухівський НПУ ім. О. Довженка

Анотація

В роботі розглядається процес формування в учнів бажання і здатності вчитися як результат інноваційного типу навчання. Ефективність формування ключової компетентності уміння вчитися досягається, якщо цей процес здійснюється на засадах системного, компетентнісного і технологічного підходів, а його організація відповідає таким дидактичним умовам: • формування в учнів ставлення до уміння вчитися як до найважливішої індивідуальної та соціальної цінності; • створення особистісно орієнтованої неперервної мотивації процесу оволодіння кожним учнем умінням вчитися; • забезпечення цілеспрямованого й взаємопов’язаного та відносно завершеного формування в учнів усіх компонентів структури уміння самостійно вчитися як інтегрованого утворення. Зазначено, що однією з найважливіших цілей початкової освіти початкової загальної освіти є формування універсальних навчальних процесів під час уроків. Уміння навчатись допомагає не тільки ефективніше запамʼятовувати та використовувати вивчений матеріал, а й формує людину як особистість. Проаналізовано сучасний стан досліджуваної проблеми, визначені організаційно-педагогічні умови реалізації уміння вчитись та розглянута методика формування і впровадження уміння вчитись в учнів 2 класу на уроках української мови.

Опис

Бібліографічний опис

Бикадорова К. Ю. Формування уміння вчитися на уроках української мови в 2 класі: маг. роб.: спец. 013 Початкова освіта / К. Ю. Бикадорова ; наук. кер.: канд. пед. наук, доц. С. Г. Пішун; ГНПУ ім. О. Довженка; каф. пед. і психолог. початкової освіти. - Глухів, 2023. - 73 c.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в