Формування мистецько-творчої компетентності в дітей старшого дошкільного віку засобами художньо-продуктивної діяльності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Глухівський НПУ ім. О. Довженка

Анотація

У роботі здійснено аналіз психолого-педагогічної літератури з питань формування мистецько-творчої компетентності в дітей старшого дошкільного віку засобом художньо-продуктивної діяльності. Охарактеризовано художньо-продуктивну діяльність як ефективний засіб формування мистецько-творчої компетентності старших дошкільників. Визначено критерії, показники та рівні сформованості мистецько творчої компетентності старших дошкільників. Розроблено та експериментально перевірено систему роботи з формування мистецько-творчої компетентності в дітей старшого дошкільного віку засобом художньо-продуктивної діяльності.

Опис

Бібліографічний опис

Соболь К. О. Формування мистецько-творчої компетентності в дітей старшого дошкільного віку засобами художньо-продуктивної діяльності : маг. роб.: спец. 012 Дошкільна освіта / К. О. Соболь; наук. кер.: д-р філософії, ст. викл. В. М. Аторіна; ГНПУ ім. О. Довженка; каф. дош. психології і педагогіки. - Глухів, 2023. – 119 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в