Компоненти готовності майбутніх педагогів професійного навчання до профорієнтаційної роботи
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Глухівський НПУ ім. О. Довженка
Анотація
У тезах виділені ключові компоненти готовності майбутніх педагогів професійного навчання до здійснення профорієнтаційної роботи. Автор виокремлює мотиваційний, когнітивний, практично-діяльнісний та рефлексивний компоненти, кожен з яких має інваріантну та варіативну складові. Аналізується роль знань, умінь, особистісних якостей та професійної мотивації у формуванні цієї готовності. Наголошується на важливості постійного самовдосконалення педагогів для ефективного супроводу професійного самовизначення учнів.
Опис
Бібліографічний опис
Муковоз М. С. Компоненти готовності майбутніх педагогів професійного навчання до профорієнтаційної роботи / М. С. Муковоз //Підготовка майстра виробничого навчання, викладача професійного навчання до впровадження в освітній процес інноваційних технологій: матеріали VIII Всеукраїнського науково-методичного семінару ( 8 листопада 2024 р.) - Глухів: Глухівський НПУ ім. О.Довженка. 2024. С. 154 - 156.