ГЕЙМІФІКАЦІЯ ЯК ЗАСІБ МОТИВАЦІЇ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДО ОВОЛОДІННЯ УКРАЇНСЬКОЮ ТА ІНОЗЕМНОЮ МОВАМИ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Katowice Press: The University of Technology

Анотація

У монографії описані дослідження використання гейміфікації як мотиваційного інструменту вивчення української та іноземної мов здобувачами вищої освіти, дається роз'яснення гейміфікації за характеристиками, звертається увага на те, що застосування ігрових методик дозволяє педагогові не лише підвищити рівень мовної компетентності здобувачів вищої освіти, а й реалізувати низку інших важливих завдань: активізувати пізнавальну діяльність та мобілізувати розумові здібності здобувачів освіти; формувати навички критичного й креативного мислення; виховувати дисциплінованість; розвивати ініціативність, почуття самодостатності й самоцінності.

Опис

Бібліографічний опис

Марєєв Дмитро. Гейміфікація як засіб мотивації здобувачів вищої освіти до оволодіння українською та іноземною мовами/ Дмитро Марєєв//MODERN TRENDS IN PEDAGOGICAL EDUCATION: INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES: монографія: Katowice Press: The University of Technology. 2024. С. 486 - 517.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в