ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ТРЕНІНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка

Анотація

Магістерська робота присвячена дослідженню педагогічних умов та методів, спрямованих на формування готовності майбутніх педагогів професійного навчання до ефективного використання тренінгових технологій у професійній діяльності. У роботі проаналізовано сутність понять «готовність», «готовність до професійної діяльності» та «готовність до застосування тренінгових технологій», розглянуто критерії, показники та рівні готовності педагогів, а також їхні специфічні особливості в контексті професійної підготовки. Основною метою дослідження є теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка педагогічних умов, що сприяють підготовці майбутніх педагогів до застосування тренінгових технологій. Досягнення мети здійснювалося через вирішення таких завдань, як аналіз теоретичних основ готовності, визначення критеріїв і показників, розробка методики та її впровадження в освітній процес. Результати дослідження демонструють, що ефективне формування готовності до застосування тренінгових технологій забезпечується через інтеграцію таких педагогічних умов: використання особистісно-орієнтованого підходу, впровадження інтерактивних методів навчання, створення емоційно сприятливого навчального середовища, стимулювання мотивації до професійного саморозвитку, а також удосконалення змісту і організації педагогічної практики. Практична значущість роботи полягає у розробці рекомендацій для закладів вищої освіти щодо вдосконалення підготовки педагогів, спрямованих на підвищення їхньої професійної компетентності у сфері тренінгових технологій. Отримані результати та методика можуть бути використані для розробки освітніх програм, підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, а також при організації тренінгових занять.Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У структурі роботи значна увага приділяється теоретичному аналізу та експериментальній перевірці ефективності педагогічних умов, що дозволяє зробити висновки щодо їх доцільності й результативності у підготовці майбутніх педагогів.

Опис

Бібліографічний опис

Молошний Р. М. Формування готовності майбутніх педагогів професійного навчання до застосування тренінгових технологій : маг. роб.: спец. 015 Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології) / Р. М. Молошний ; наук. кер.: канд. пед. наук. Б. І. Вовк; ГНПУ ім. О. Довженка; каф. проф. освіти та технолог. сільськогоспод. вироб. - Глухів, 2024. – 118 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в