Формування цифрової компетентності майбутніх учителів інформатики: типи педагогічних інновацій

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

International Scientific Unity

Анотація

У тезах розглянуто проблему формування цифрової компетентності майбутніх учителів інформатики в умовах цифрової трансформації освіти. Акцент зроблено на необхідності інтеграції технічної, методичної, етичної та інноваційної складових у професійну підготовку педагогів. Проаналізовано наукові підходи до розуміння педагогічних інновацій та визначено їх роль у забезпеченні якісного розвитку цифрових компетентностей. Автором систематизовано чотири типи педагогічних інновацій — технологічні, організаційні, дидактичні та особистісно орієнтовані. Показано, що їх комплексне впровадження сприяє не лише оволодінню цифровими інструментами, але й розвитку креативності, критичного мислення, етичної відповідальності та здатності до педагогічної рефлексії.

Опис

Сайт конференції: https://isu-conference.com/arkhiv/research-in-science-technology-and-economics-06-08-25 Збірник конференції: https://drive.google.com/file/d/155NIDnsZjSBgW55qA6Y-AnG-8wpAXGNO/view?usp=sharing

Бібліографічний опис

Журенко М. А. Формування цифрової компетентності майбутніх учителів інформатики: типи педагогічних інновацій. Research in Science, Technology and Economics : матеріали IV Міжнародної науково-практична конференції, м. Люксембург, Люксембург, 6–8 серп. 2025 р. / International Scientific Unity. Люксембург, 2025. С. 144–148.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в