ПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІТЬ СТУДЕНТІВ ЯК ЗАСІБ ЗДОРОВʼЯЗБЕРЕЖЕННЯ В ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У тезах розглядається проєктна діяльність як ефективний засіб збереження здоров’я студентів у закладах вищої освіти. Наголошено, що сучасне освітнє середовище супроводжується високими психоемоційними навантаженнями, які потребують впровадження нових педагогічних підходів до формування здоров’язбережувальної компетентності. Проєктна діяльність дозволяє не лише здобувати знання про здоровий спосіб життя, а й практично застосовувати їх, формуючи відповідальне ставлення до власного здоров’я, розвиваючи навички самоконтролю, командної роботи та стресостійкості. Аналіз теоретичних джерел засвідчує, що проєктний підхід має потенціал для створення інтерактивного, осмисленого та ціннісно орієнтованого освітнього процесу. Автори підкреслюють важливість міждисциплінарної інтеграції та індивідуального підходу в реалізації проєктів, що сприяють фізичному та психічному благополуччю студентської молоді.
Опис
Бібліографічний опис
Рожков О. М. Проєктна діяльність студентів як засіб здоров'язбереження в закладі вищої освіти / О. М. Рожков // Підготовка майстра виробничого навчання, викладача професійного навчання до впровадження в освітній процес інноваційних технологій: матеріали VIII Всеукраїнського науково-методичного семінару ( 8 листопада 2024 р.).- Глухів: Глухівський НПУ ім. О. Довженка, 2024, С. 180-182