ІНТЕГРАЦІЯ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ В ПРОЦЕС ВИКЛАДАННЯ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ МАЙСТРІВ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У тезах розглядається питання інтеграції технологій доповненої реальності (AR) у процес викладання вищої математики для майбутніх майстрів виробничого навчання. Визначено ключові переваги використання AR, серед яких — візуалізація абстрактних понять, підвищення мотивації студентів, створення гнучкого навчального середовища та забезпечення практичного зв’язку між теоретичними знаннями й виробничими процесами. Розкрито основні виклики впровадження AR, зокрема технічні та методичні бар’єри. Обґрунтовано, що доповнена реальність є ефективним інструментом для підвищення якості математичної підготовки майбутніх фахівців.

Опис

Бібліографічний опис

Синиця Н. О. Інтеграція доповненої реальності в процес викладання вищої математики для підвищення ефективності підготовки майбутніх майстрів виробничого навчання / Н. О. Синиця // Підготовка майстра виробничого навчання, викладача професійного навчання до впровадження в освітній процес інноваційних технологій: матеріали VIII Всеукраїнського науково-методичного семінару ( 8 листопада 2024 р.). - Глухів: Глухівський НПУ ім. О. Довженка, 2024. С. 197-198

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в