ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЯК ОДИН ІЗ СПОСОБІВ ПОКРАЩЕННЯ УСПІШНОСТІ ТА ПСИХОЛОГІЧНОГО РОЗВИТКУ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У тезах висвітлено доцільність впровадження диференційованого підходу як ефективного засобу підвищення успішності та розвитку психологічного комфорту здобувачів освіти. Зазначено, що індивідуалізація освітнього процесу, заснована на рівневій та профільній диференціації, враховує здібності, інтереси, мотиваційні й психологічні особливості учнів. Розглянуто специфіку використання диференціації у професійно-технічній освіті та виробничому навчанні. Акцентовано на важливості розвитку творчої активності, самостійності та критичного мислення. Визначено роль майстра виробничого навчання у створенні умов для багаторівневої підготовки та формування високого рівня кваліфікації. Автор підкреслює, що сучасні дидактичні підходи сприяють підвищенню мотивації, формуванню позитивної самооцінки та професійної самореалізації здобувачів освіти.

Опис

Бібліографічний опис

Срібняк Т. В. Диференційований підхід в освітньому процесі як один із способів покращення успішності та психологічного розвитку здобувачів освіти / Т. В. Срібняк // Підготовка майстра виробничого навчання, викладача професійного навчання до впровадження в освітній процес інноваційних технологій: матеріали VIII Всеукраїнського науково-методичного семінару ( 8 листопада 2024 р.). - Глухів: Глухівський НПУ ім. О. Довженка, 2024. С. 219-221

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в