ЗАЛУЧЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ДО ПРОЄКТНО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ЗВО

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Глухівський НПУ ім. О. Довженка

Анотація

У тезах звернуто увагу на проєктно-дослідницьку діяльність, яка буде найбільш продуктивною, якщо вона організовується як під час аудиторної, так і позааудиторної роботи, яка характеризується наступністю та підсумковою роботою, зокрема у вигляді виконання міні -проєктів під час вивчення освітнього компоненту " Технічне конструювання і моделювання. автор стверджує, що проєктно - дослідницьку діяльність студентів варто спрямовувати на розвиток системи інтелектуальних творчих якостей особистості: інтуїції, креативного мислення, творчої уяви, дивергентності мислення, оригінальності мислення.

Опис

Бібліографічний опис

Ткаченко Ю. Ю. залучення майбутнього педагога професійного навчання до проєктно-дослідницької діяльності у ЗВО// Ю Ю Ткаченко. , Є. О. Маринченко //Підготовка майстра виробничого навчання, викладача професійного навчання до впровадження в освітній процес інноваційних технологій: матеріали VIII Всеукраїнського науково-методичного семінару ( 8 листопада 2024 р.) -Глухів: Глухівський НПУ ім. О. Довженка. 2024. С. 228 - 230.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в